Yeon-su terganggu mengetahui identiti sebenar Jeong-hyeon dan Chung-mo mendesaknya untuk letak jawatan. Pejabat Siasatan Rasuah mula mencurigai Yeong-geol dan Park Won-jong. Manakala Jeong-hyeon bertemu Im Hyeong-rak di majlis memperingati Kim Tae-yeol.