Yeon-su terus menyiasat Hyeong-rak dan menemui bukti penyelewengan Park Won-jong yang kemudiannya mencuri tablet Hyeong-rak dan meminta pertolongan Yeon-su. Jeong-hyeon nekad melindungi Yeon-su apabila dia berebut tablet dengan Yeong-geol.