Big '88 Silverado, Bigger '82 C10
Binaan trak mega Open Wide Garage menjadi lebih besar apabila menggunakan badan C10 '82 dan mencipta trak pertunjukan/trak raksasa. 1 Way Diesel Performance menepati nama mereka dengan memberikan '88 Silverado lebih daripada 1,200 kuasa kuda.