Defender and Bronco
Land Rover Defender 1991 terkenal dengan ketahanan dan kesederhanaan. Mod Mafia mengubah semula Defender lama yang lusuh dengan prestasi moden, kuasa dan kemewahan tersuai. Open Wide Garage membawa trak raksasa Bronco ke tahap baharu.