Diesel Little Red Express
Prestasi Diesel 1 Hala membina Little Red Express 1979 daripada diesel Cummins, termasuk turbo kompaun. Di bawah blok Ekstensive, pasukan bapa dan anak di Wide Open Garage membina penyeberangan tasik Samurai dari mula.