Humvee Overlander
Mod Mafia menukar ambulans M1038 Humvee yang rosak akibat kebakaran menjadi overlander khemah. Wide Open Garage membina kereta lumba kalis peluru untuk Perlumbaan Kereta Kematian dengan bil mahal dan pemandu ditutup mata.