1 Way Diesel Performance dapat bahagian saksama daripada permintaan binaan luar biasa. Tiada sesiapa terkejut apabila trak Ford '47 menjadi binaan asas mereka seterusnya. Mod Mafia menerajui kerja yang belum pernah dibuat dengan kereta lumba Viper ACRX.