Bintang media sosial Liver King bukan sahaja mahu Mod Mafia meningkatkan prestasi H1 Hummer 2001 yang berharga, dia mahu menyesuaikannya untuk gaya hidupnya. Wide Open Garage diminta membina trak luar jalan tersuai sepenuhnya dari mula.