Pour, Sip and Savor
Michael Symon menyalakan gril laman belakangnya untuk menggalakkan semua orang memasak di luar dengan resipi makan malamnya yang enak dan mudah. Daripada tulang rusuk melekit kepada Parmesan bebola daging, Michael berkongsi petua dan helah grilnya.