Glamping Gourmet
Michael Symon bersedia untuk berehat di luar dengan bergaya! Dia bermula dengan trout badam klasik sebelum menyediakan kentang fondan yang sedap. Kemudian, Michael membuat salad kacang hijau dan radicchio, dan Liz raikan malam dengan koktel baldu hitam.