Aw Shucks!
Michael Symon membawa jamuan berperisa ke meja dengan Tiram Panggang pedas dan masin dengan Mentega Chorizo, Jagung Krim Limau Cili segar dengan Tomato Taman dan Tres Leches manis yang memuaskan yang berperisa limau nipis.