California Dreaming
Michael Symon nikmati musim panas keemasan dengan jamuan gril gaya California. Dia bermula dengan Tri-Tip salai diikuti dengan Salad Avokado panggang dengan sos "Cranch" sebelum Liz buat pencuci mulut dengan Kek Chiffon Strawberi musim panas.