Dog Days of Summer
Michael Symon meriahkan parti musim panas dengan kegemaran bermusimnya! Dia bermula dengan Coney Dog Amerika klasik, memanggang Rusuk Jagung Barbeku dan menyejukkan diri dengan Krim Strawberi Oren yang mudah dan lazat.