Grill and Chill Cleveland Style
Michael Symon bersedia untuk barbeku ulangan, gaya Cleveland. Dia membawa kembali Burger Sub Itali, kegemaran Ohio, dan menggandingkannya dengan kentang goreng wafel berkrim rangup dengan sos keju bir Cleveland. Untuk pencuci mulut dia membuat pai epal.