Retro Love
Dapur Spring Baking kelihatan groovy dengan ubah suai retronya! Hos Jesse Palmer raikan tahun 50-an dan 60-an sambil mencabar peserta untuk buat kek cawan kedai soda dan kek shaggy untuk juri cerewet, Duff Goldman, Kardea Brown dan Nancy Fuller.