Music Festival
Dikelilingi muzik musim bunga, Jesse Palmer minta peserta hasilkan mahkota bunga kek cawan dengan sukulen sebelum menikmati muzik jazz dengan Duff Goldman, Kardea Brown dan Nancy Fuller, membuat entremet yang diilhamkan daripada bola salji New Orleans.