The Magical World of Minecraft
Jesse Palmer cabar 12 pembuat kek untuk membuat entremet buah segi empat yang diilhamkan Minecraft. Kemudian, mereka bekerjasama cipta kek landskap yang menggambarkan dunia blok "A Minecraft Movie" untuk hakim Duff Goldman, Kardea Brown dan Nancy Fuller.