April Fools': Spring Fake Outs
Jesse Palmer sambut 10 pembuat kek dengan kejutan Hari April Fool sebelum mereka buat telur coklat dengan sentuhan yang buat hakim Duff Goldman, Kardea Brown dan Nancy Fuller keliru. Kemudian, peserta ubah hidangan parti makan malam jadi ilusi masakan.