The Road to the Finale
Jesse Palmer minta empat pembuat kek terakhir membuat kek fraisier strawberi. Kemudian, dua pembuat kek terbawah mesti buat satu item dengan cerita peribadi yang penting untuk hakim Duff Goldman, Kardea Brown dan Nancy Fuller.