Secret Garden
Jesse Palmer meminta enam pembuat kek bekerjasama untuk membuat napoleon berbentuk kupu-kupu. Kemudian, pasukan itu mencipta kek yang membawa keindahan dan ketenangan taman untuk hakim Duff Goldman, Kardea Brown dan Nancy Fuller.