Derby Day Celebrations
Jesse Palmer menyertai perlumbaan, mencabar peserta buat eklair beraroma koktel untuk Kentucky Derby. Kemudian, mereka berarak satu pusingan bersama Duff Goldman, Kardea Brown dan Nancy Fuller dengan pencuci mulut lobak merah yang meraikan kuda lumba.