April Showers
Apabila hujan April tiba, tiba masanya masuk untuk pesta teh musim bunga, yang mana mereka buat petit four. Kemudian, para peserta menyertai Duff Goldman, Kardea Brown dan Nancy Fuller di sekitar maypole dengan lingkaran bunga kek rapuh untuk Hari Mei.