Going to Prom
Jesse Palmer mengadakan majlis tari-menari musim bunga dan cabar peserta membuat korsaj makarun. Kemudian, mereka gabungkan fesyen dengan makanan untuk kek gaun majlis tari-menari dan berharap Duff Goldman, Kardea Brown dan Nancy Fuller akan pilih mereka!