Awards Springing Up Everywhere
Musim anugerah sudah tiba, Jesse Palmer minta peserta sediakan sampul pemenang daripada pai beri. Kemudian, mereka bekerjasama untuk hidangkan kek "buih" yang diilhamkan daripada koktel malam anugerah kepada Duff Goldman, Kardea Brown dan Nancy Fuller.