Jesse Palmer bersedia untuk memulakan ekuinoks musim bunga dengan mencabar pembuat kek dengan salah satu bahan paling popular - ube! Kemudian, para peserta mengejutkan Duff Goldman, Kardea Brown dan Nancy Fuller dengan kek kubah yang dilitupi bunga.