Spring Break: Tropical Fun in the Sun
Jesse Palmer mulakan perayaan dengan minta peserta buat pencuci mulut yang diilhamkan daripada percutian musim bunga. Kemudian, mereka bawa Duff Goldman, Kardea Brown dan Nancy Fuller dalam pengembaraan dengan kek yang mempamerkan pengalaman musim bunga.