The Early Bird
Temui helang, burung pemangsa besar yang merupakan pemburu yang mahir atau bagaimana kehadiran burung nasar bermakna malapetaka akan berlaku ketika ia mencabut bangkai hingga ke rangkanya untuk mencari makanan seterusnya.