The Race Underfoot
Terokai skala kecil, tetapi sifat kemandirian serangga tidak kurang kompetitif. Pepatung berlegar seperti helikopter untuk mengejar mangsa atau pepatung lain, makhluk seperti mentadak menyamar untuk melindungi diri mereka di alam liar.