Herbivores
Makhluk seperti gajah India mendedahkan cara mereka bertahan dengan diet yang ketat. Gergasi yang lembut memangsa badak sumbu 20 tahun lalu, sementara badak air melindungi anak dari buaya, singa, dan dubuk.