After Dark
Temui haiwan malam dalam bayang-bayang untuk terus hidup. Landak berduri mencari buah, rakun menggunakan sentuhan hipersensitif untuk menavigasi kegelapan, manakala tikus bersatu dengan kelajuan dan penyamaran ketika seluruh dunia tidur.