Underwater Predators
Dunia bawah air mempunyai pemangsa berbahaya dengan langkah ekstrem untuk terus hidup. Daripada barakuda kelajuan kilat dan gigi yang tajam, kepada ikan singa elegan tetapi boleh membawa maut dengan duri jarum mengaitnya mampu menyuntik racun maut.