Chiang Mai From Washington
Seorang gadis dari pekan kecil di Washington mahu keluar daripada rutin pinggir bandar di Chiang Mai, Thailand. Seorang rakan sekerjanya telah menawarkan bantuan untuk mencari rumah, tetapi rakan barunya membawa pengaruh buruk daripada bantuan praktikal.