Chiang Mai From Boston
Seorang warga Boston mengemas begnya dan berpindah ke Chiang Mai, Thailand. Dia ing menyertai pengembaraan baru ini sepenuhnya sebelum bekerja, dia memerlukan bantuan rakannya untuk kekal di landasan yang betul.