Singapore
Seorang lelaki cuba meyakinkan keluarganya untuk meninggalkan Brooklyn dan pergi ke Singapura, tetapi isterinya perlu rasa seperti di rumah. Dia mungkin perlu berbelanja besar untuk berikan sesuatu yang lebih baik daripada kehidupan New York mereka.