Phnom Penh, Cambodia From California
Seorang warga California meninggalkan pekerjaan berpendapatan tingginya untuk menggunakan bakatnya di Phnom Penh, Kemboja. Dia membawa rakannya untuk membantu mencari rumah, Namun sifat cerewet rakannya mungkin menyukarkan pencarian rumah yang sesuai.