Ho Chi Minh, Vietnam
Pasangan warga emas akan mengajar di sebuah universiti di Ho Chi Minh, Vietnam. Dalam pasaran hangat di bandar ini, membuat mereka bersetuju tentang perkara yang mereka mahukan dalam hartanah sebelum melepas akan menjadi cabaran terbesar.