Beijing, China
Seorang lelaki meninggalkan kerjaya undang-undangnya di New Orleans untuk ke Beijing yang sibuk. Dia mahu berada di tengah hiruk-pikuk di pusat bandar, tetapi dia mungkin perlu fikirkannya semula kerana perjalanan ke tempat kerja melebihi satu jam.