Chiang Mai From Fairfax
Seorang penunggang motosikal meninggalkan Virginia untuk kebebasan jalan terbuka di Chiang Mai, Thailand. Walaupun dia memberi tumpuan kepada pengembaraan dan gaya hidup santai, dia perlukan bantuan rakan tempatan.