Taipei, Taiwan
Selepas berkahwin, sepasang suami isteri berjanji suatu hari nanti mereka akan tinggal di Taiwan supaya mereka dapat meneroka warisan budaya mereka. Kini dengan tiga anak, mencari rumah yang sesuai untuk mereka menepati janji itu terbukti sukar.