Towako dan Hiroshi menjalin hubungan sewaktu Hiroshi berpindah dan melamarnya sebagai isteri. Sewaktu perkahwinan Hassaku semakin tiba, Towako mendapat sokongan Uta sebagai presiden di luar negara walaupun ada campur tangan daripada bekas-bekas suaminya.