Towako, seorang janda, menemui kata laluan pada komputer riba arwah ibunya yang ditetapkan oleh bekas suaminya. Atas desakan anaknya, Uta, dia bertekad untuk berhadapan dengan bekas suaminya yang membawa kepada perbincangan yang tidak dijangka.