Setahun selepas kejadian Kagome, Towako tinggal bersendirian dan bertemu dengan seorang lelaki di taman. Towako memberitahu lelaki itu tentang Kagome. Shinshin dan Kataro datang melawat kerana bimbang tentang penjualan syarikat dan pemberhentian kerja.