Kagome dijemput makan malam oleh konduktor. Towako fikir Kagome berminat, tetapi dia berkelakuan aneh. Masa lalu Kagome terbongkar. Hassaku berurusan dengan Sara, Shinshin berhadapan dengan Tsubasa dan Kataro berpura-pura menjadi teman lelaki Mirei.