Towako tidak dapat dihubungi pada hari lahirnya. Hassaku dan rakan-rakan berkumpul di Operetta manakala Sara, Mirei dan Tsubasa keluar untuk minum. Mereka dipanggil oleh Ousuke ke kediaman Towako untuk berbincang tentang kehidupan cinta.