Syarikat Shirokuma Housing yang dibeli oleh Madison Partners mengejutkan Towako. Presidennya, Hiroshi, menghargai persahabatannya dengan Towako dan meminta nasihat daripadanya. Sewaktu Towako memujuk Hiroshi di rumah, orang lain tiba tanpa diduga.