Shinshin, Kataro, Towako dan Uta bertemu di restoran Hassaku. Kemudian, kawan baik Hassaku tiba bersama teman wanitanya dan Kataro melawat pelakon Mirei. Uta mengadakan pesta sukiyaki di kediaman Towako. Namun, tiada siapa menjangka Towako akan ditahan.