Mereka bertiga tiba di Kuala Kubu Bharu, Selangor, untuk aktiviti luar yang mendebarkan. Mereka juga menuju ke Ulu Yam, "Tempat Asal Lor Mee", untuk mengetahui persamaan & perbezaan Lor Mee tempatan & Singapura.