Trio ini nikmati keseronokan sederhana di Jenjarom Happy Village dengan membuat dan menerbangkan layang-layang serta mencuba makanan tempatan. Di Sungai Janggut, mereka bertemu peminat alam semula jadi, melalui perjalanan eko dan pengembaraan lumba-lumba.