Mereka bertiga berkhemah di Bukit Tinggi, mencari halia Bentong dan tembikai madu berjaring di Bentong. Mereka melawat pusat pemuliharaan gajah dan merasai tauhu Guangxi tempatan, yang disyorkan oleh ahli parlimen Lee Chee Leong.