Selepas masa yang menyeronokkan di kampung nelayan Sungai Lima mencuba memancing udang di laut & belajar tentang pemprosesan udang, mereka bertiga tiba di Kuala Lumpur untuk mencuba makanan tempatan asli mereka di Jalan Petaling & Kwai Chai Hong.